baby roze. - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Rowan Elburg - WaarBenJij.nu baby roze. - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Rowan Elburg - WaarBenJij.nu

baby roze.

Blijf op de hoogte en volg Rowan

10 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

voor de tweede keer naar het weeshuis vandaag. hier zie je helaas niet heel sterk de vooruitgang die we boeken, maar die is er zeker. de slechte verf was van de muur gekrabd dus kon er een nieuwe laag baby roze verf overheen in de kamer. de hele hal en gang zijn geel geverfd dus er zijn zeker meters gemaakt.

ook hebben we vandaag met rose gesproken over hoe het geld dat iedereen boven de €750 verplichte sponsorgelden heeft opgehaald besteed zou kunnen worden aan iets structureels. in het weeshuis moet nog allemaal keukenapparatuur komen en willen ze graag matrashoezen speciaal voor het bedplassen. iedereen die meer heeft doet dit geld in een "potje" en we gaan nog even nadenken of we dit willen of zelf nog met iets kunnen komen. het zou wel structureel verschil maken.

daarna was het weer tijd voor een verjaardagstaart, want rose is morgen jarig. samen met yannick en linda konden we aan de slag in de grote keuken en de taart werd echt mega groot.

net gauw spulletjes gepakt voor het gastgezin morgen en de meisjes van de dorm even gedag gezegd want die zijn al naar school als we morgen weg gaan.